tjejkväll

Hejsan! Kunde inte blogga igår eftersom jag inte hade någon tid alls. Efter skolan stack vi direkt till dansträningen och tränade i 3 timmar, och vi är fortfarande inte klara!! Haha, men det fixar vi. Senare på kvällen hade vi tjejkväl och det var jättemysigt! Det var ett tag sen vi va tillsammans allihopa så det var kul. Men vi åt god mat, spelade spel haha och körde "så ska de låta" Så vi satt och sjöng väldigt mycket och sånt. Somnade vid 2 och vaknade runt 11, åt frukost och sen stack jag hem. 
Vid lunch kom Per hit och åt och senare åt vi efterrätt, chokladkaka! 
 
Enda bilden jag tog igår, tänkte inte på att fota..
 

torsdag

Åh, fredag snaaaart! Ska bli så himla härligt. Denna veckan har gått jätte snabbt tycker jag, men det har inte vart så jättemycket läxor denna veckan. Men iaf, idag var de skola som vanligt, asså har verkligen ingenting att berätta idag. Men imorgon blir de träning och sen tjejkväll hemma hos Julia with ma girls! 
 
Jag och felicia i hissen för några dagar sedan hoho
 

helluuu

Hej allesammans! Har precis ätit lite kvällsmat och sitter vid datan nu. Finns inte så mycket att berätta om skolan, allt var som vanligt. Men efter skolan stack jag och Winnie in till stan köpte frukt, donken mat och gick hem till henne och kollade pll summer finale. Tycker inte den var så bra men i slutet blev typ as chockad! Bästa serien!! Å juste, hemköp har blivit så himla litet man kan knappt gå där inne, as varmt och låååånga köer.. Ifall ni ville veta. Men cyklade hem vid 6 och har inte gjort så mycket mer. Ska kolla idol ikväll och bara ta de lugnt. 
 
Världens dåligaste bild, tog den med iPhone.
 

jag idag

Hej! Nu ska vi ha NO sen slutar vi vid tre! Ganksa segt idag, men ska hem ta de lugnt och städa. Har inga läxor så det är gött

så här ser jag ut idag, tröja - bikbok, skärp - ginatricot, vita jeans - los angeles
Inte med på bild, röda converse - winnies, jeans jacka - vet inte, svart väska - hm


remain calm

Hejsan! Ny vecka nu osv. Har inga läxor eller något så de är gött. Hände inget speciellt, verkligen inget.. Men efter skolan stack jag och felicia in till stan. Gick direkt till donken (HAHA) åt mc chicken, äter alltid de nu så jävla gott! Men fick med mig en tröja hem, tänkte köpa en kofta också som jag trodde kostade 400 men den kostade typ 800 så köpte aldrig den.. Cyklade hem sen och ska städa mitt rum. Har sakt de  några dagara nu men har aldrig orkat, men nu ska det bli skinande rent haha! Senare tänkte jag göra jordgubbs milkshake, världens godaste, och kolla idol! 
 
bikbok - 199:-
 
 Glitter - 79:-
Visade detta nu samtidigt, för glömde de innan.
 

pratar lite bara


måndag

Hej! Kom precis hem från skolan och stan. Ska ta något och äta, skriver mer senare, kram!

frulle med broder


för tillfället

Såhär ser min blogg ut för tillfället! Ser iallafall roligare ut än innan med header osv. Har inte så mycket att berätta om dessa dagarna jag inte bloggat eftersom det har vart skola. Allt har vart som det brukar. Men igår sov jag hos Julia och vi hade jättemysigt. Köpte godis och dricka och satte oss och snackade utomhus någonstans. Tog inga bilder då så kan inte visa något, hehe. Men sov som sagt hos henne och senare idag hämtade vi våra cyklar som vi hade glömt på skolan. Cyklade in till stan och gick runt där lite och åt på donken. Fick med mig en liten sak hem som jag tänkte visa i nästa inlägg. 
Till kvällsmat hade vi kräftskiva, så sjuuukt gott. Kräftor, räkor osv haha och nu hallonpaj till efterrätt (y)
 
 
 
 
 

paus

tar en paus från bloggen nu.. Skolan tar völdigt mycket av min eneregi och kommer ge 110% för att få bra betyg osv. Bloggen är inte så jättefin heller, designen är inte bra och jag har ingen header eller något.. Så vi hörs om några dagar/veckor, idk (:

jag idag

jacka - lindex | tröja - Los Angeles | jeans - ginatricot | väska - hm | skor - converse
Slängde mest på mig något så jag kunde sova lite längre. Asså det där med att vända på dygnet igen är jag inte då bra på..


några bilder från igår

 

seg idag

Hejsan! Känner mig väldigt seg idag.. Men har precis städat mitt rum och ska strax gå ner för att äta lunch. Tänkte försöka fixa min design idag och lite sånt. Blir nog att titta på någon film! Det är ju ny vecka imorgon, åste gå upp tidigt så ska vila idag så jag orkar med allt.. Vi hörs nog senare idag, kram :)

Milou ♥

 

I'm home

Emelie, mamma och Agnes 

Hejsan! Sitter i soffan nu och väntar på att sommarkrysset ska börja på tv4. The Fooo är ju med så måste kolla då!! Kom hem för en stund sedan och vi har precis ätit. Blir tyvärr ingen mer outfit bild, glömde av de.. Det var rolig där och vi åt god mat och tårta. Det börjar snart så vi hörs mer imorgon!
 

på väg till...

Hej! Sitter just nu i bilen på väg till min kusin som vi ska fira idag. Vädret är ju väldigt trist men har endå saknat hösten lite om jag ska vara ärlig! Iaf, här får ni en sneak peak på vad jag har på mig idag.


friday

 
Hejsan på er! Sitter med mamma och fixar en fotobok med våra australien bilder. Skolan var ju som vanligt men vi hade hkk (hemkunskap) som vi inte ha haft innan. Har inte så mycket att säga om skolan egentligen, det flyter på som vanligt. Men är redan trött efter dessa två dagarna.. Endå ganska bra att börja en torsdag så har man helgen sen att vila upp sig på. Men det ska inte jag.. Vi ska till min kusin imorgon som fyller 4 och där kommer var lite barn osv. Men söndag blir nog filmdag, sitta inne och tjocka sig med mat och sånt. Sen efter skolan hängde jag med Winnie en snabb runda i stan kollade lite men fick inte med mig något. Har tyvärr ingen bild på min outfit idag. Hade hunters eftersom jag trodde att det skulle regna och vara lite svalare idag. Men nej, det var sjuuukt varmt att ha de, så när jag kom hem bytte jag kläder och sånt direkt..
 
Tänkte försöka fixa min blogg så snabbt som möjligt. Blir antagligen att byta design, men jag gillar denna, så ska försöka så gott jag kan. Har inte så jättebra tålamod så kommer antagligen byta haha :(

pll

hej! Kom precis hem och ska kolla ite pll (pretty little liars) så skriver mer senare :)

första skoldagen!

Såhär såg jag ut idag: tröja - ginatricot | jeans - ginatricot | väska - hm (blogginlägget under) | sen hade jag även mina vita converse och jeans jacka. 
 

Iaf, hej på er! Hoppas ni hade en bra första skoldag, för er som började skolan idag då. Vissa börjar ju på måndag.. Men vi hade lite om schema, fick skåpnyckel, böcker osv men efter lunch började vi med vanliga lektoner. Vi fick några nya i klassen och två nya mentorer. Men det kommer särket bli awesome. Inte för att skolan är de bästa jag vet men aa.. Efter skolan hängde jag med Felicia till stan och mötte även upp Cissi där. Vi gick runt lite och skulle sedan in till mc. Så skulle vi sätta oss, men så skulle vi inte sitta där så skulle jag gå ut från dom "sofforna" som är där så trodde jag att den var längre men det var den inte, så jag satte mig ned på golvet mitt framför några killar. So that was pretty awkward.. Menmen, sen satte vi oss där en stund, sen stack jag hem. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Är ganska trött efter denna dagen! Men ska ner och hjälpa mamma med sockerkaka och sen kolla serie som vi kollar på tillsammans. 

väska

H&M - 249:-
Nu undrar ni särket varför jag har papper i väskan.. Och som den klant jag är så läckte min parfym. Så det blev lite blött osv så fick lägga in papper. 

slut

 
Nu är sommaren över och skola imorgon! Åhh, vill verkligen inte gå upp 7 på morgonen varje dag, sitter vid en bänk i ungefär 5 timmar och sen plugga.. Menmen, denna sommaren har vart sjukt kul även om den har gått väääldigt snabbt tycker jag. Men tiden går snabbare när man har roligt. Vi ska även få ny mentor, vilket ska bli roligt eftersom jag inte gillade vår förra.. & vi ska även få nya i klassen. 
 
Sa ju att det skulle komma inlägg på väskan och sånt men jag har verkligen inte hunnit. Hjälpte mamma att fixa en bok om vår Australien resa och det tog ungefär hela dagen. Vi tog bara sådär, 5000 bilder.. Jag har ven duschat ikväll och sitter just nu i min säng med blött hår så ska föna det. Men ni får ha de bra i skolan imorgon, skriver nog ett inlägg innan jag sticker! 

whats in my bag

Bättre bild på väskan kommer så snart jag kan!


stan

Var i stan en snabb runda med Julia idag. Vi åt på donken och sen bara tittade runt lite. Fick med mig en väska hem som jag har tittat på ett tag. Har även gjort en video "whats in my bag", där jag visar upp den lite snabbt. Men ska lägga upp bättre bild på den snart. Vi hade ganska tur med vädret ändå eftersom det regnar. Men sen cyklade vi hem och satte oss i soffan för att äta galss, snackade lite och kollade roliga videos.
 
Ska ta de lugnt ikväll och kolla Pitch Perfect! Den filmen asså (y) Rekomenderar den till alla verkligen, jätterolig är den. 
 
 

fint väder denna veckan (y)


before i die

Haha, bilderna blev väldigt små. Vet inte varför, men skitsamma man ser iaf vad de står ;)
 

days until

 
4 dagar kvar tills skolan börjar! Visst det ska bli kul att träffa alla osv men nästan alla säger att 8:an är jobbigast (?) Men det är typ mer projekt och sånt. Vi ska även få ny lärare/mentor och vi ska även få nya i vår klass så vi ska vara ganska många. Men det ska ändå bli kul ändå! Sen är de bara 5 dagar till The Fooos EP, så man kan lysnna på dom på spotify och på iTunes. 59 dagar till min födelsedaaaaag! Haha, asså jag är fortfarande 13.. Längtar till jag blir 15!! Köpa mppe, åka utan hjälm och sånt. Haha. Och sen 132 dagar till jullov! haha, wohoooo

bilder

Lady och Milou från igår när vi var hemma hos våra kompisar, jättemysigt!
 
 NORLIE & KKV!! 
Fick inte sådär jättebra bilder från konserten för hade typ inget batteri och behövde de till senare..

ett tag sen

 
asså guuud, ta mig tillbaka tack :(
Iaf, godmorgon på er! Hoppas ni mår bra. Det var ju ett tag sen nu ju och jag har hittat på mycket roliga saker dessa 2 dagarna. 
 
Fredag - Gick upp vid 10/halv 11, åt frukost, fixade mig osv. Gick ner till stan och mötte Julia och Cissi vid 1 och vi gick runt där. Det var ju MAD i stan så vi gick till norrekattspark där själva festivalen var och vi var med i en tävling (som vi vann!!) Haha, men vi vann inget stort.. Sen mötte vi Winnie, Kelly och Elaine och vi gick och åt på donken hehe. Sen var de massa som dansade, as bra! Sen sjöng doggedoggelito och NORLIE & KKV!! Vi dansade och sjöng med osv. Mina ben var helt döda efter den dagen och min hals också. Men dagen var helt amaziiiing
 
Lördag - Vaknade upp med huvudvärk så log och drog tills det var en halvtimme tills vi skulle åka. Vi åkte till farmor för att hjälpa till att fixa vinden. Det tog väl någon timma tror jag och sen åt vi god mat. Senare åkte vi till Gräddhyllan för att fika och sen tillbaka till farmor för att fixa oss haha. På kvällen skulle vi till våra kompisar som också bor i Markaryd. Det vär super mysigt och vi åt god mat, såela kubb och hade jätte kul! 
 
Idag - Har jag inte alls hunnit göra mycket. Ätit frukost och aa, inget mer. Sitter just nu i min säng och kollar lite tv. Ska städa mitt rum lite, kläder typ överallt! 

söte


bloggen

 världens finaste vovve♥ bild från igårkväll
Ja, såhär ser min blogg  ut föt tillfället! Har lite krångel med header men det fixar jag så snart jag kan. Haha, orkar inte fixa mer idag har hållt på med bloggen hela dagen. Eller ja, tills nu. Måste även ta nya bilder! Funderar på att ta med kamerna imorgon när vi ska till stan? Ska till MAD med (haha) Julia, Ciss och Winnie, kommer blir jättekul!
 
 

låsa bloggen

Hej! tänkte låsa bloggen ett tag och fixa designen osv. Tänkte även ta bort alla inlägg och börja om på nytt.. Eller vi får se om jag gör de hehe det är ju l att titta tillbaka? Så vi hörs om ett tag! :)

shopping - stockholm

Hollister (som ni se hehe) - 590:-
 
GinaTricot - 149:-
 

Det var då detta jag hittade i Stockholm! Trodde det var mer men det var de inte.. Jag var somsakt på emporia, köpte bara ett par svarta jeans på en affär som hette Whoops, Dom hade även jätte fina klänningar där! Ska bara ta det lugnt resten av kvällen så får se om det kommer något mer :)
 

RSS 2.0