1 dag kvar

Vi sminkade oss, så vi ska ha de i Varberg :) 
Hej! Sitter i danssalen nu med dom andra. Innan gick vi och åt i McDonalds, för salarna blev upptagna till 8. Stack hit vid 1, åt hemma och behövde gå med milou och lite sånt. Imorgon sticker vi till varbeeeerg!

dansa

Hej! Är i danssalen just nu och ska vara här ett tag tror jag. Är väldigt trött, orkar typ ingenting.. Inte bra nu när vi snart ska iväg. Men ikväll ska vi äta tacos, haha ganska länge sen jag åt de ändå (y)

ojdå

Tog lite söta bilder före tränigen ;)
 Ett tag sen nu! Men har inte hunnit med bloggen tyvärr. Vi ska vara klara med våran dans på onsdag, men vi kom väldigt långt idag. Sov hos Felicia inatt, vi gick gå upp vid 9 eftersom jag klippte mig vid 10. Blev ganska kort men endå skönt att få bort det slitna. Imorgon blir det träning som vanligt, bara 3 dagar till varberg och 4 dagar till stockholm. Åhh, är så taggaaad! 

såå snygg

Tycker den här mössan är så sjukt snygg! Funderar faktiskt på att beställa den ;)

lördag

Hej! Kom hem för en stund sen och har ätit lite och så. Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig. Tränade idag, kul som vanligt! Imorgon ska jag träffa Felicia och några andra och kanske träna, om vi hinner. Men vi hörs mer då :)

Några bilder från igår


Stan efter skolan 
Träning
äta kvällsmat på subway
Fika på espresso house
Kolla unsideous på bio
Sen hem till Felicia äta massa gott och spela kort! :)

Spök tåg

Åh gud, haha det var spöktåg på skolan upp på vinden i typ ett övergivet rum osv. Skrek faktiskt några gånger, fick ont i halsen.. I alla fall, lov snart!! Vi ska ha hemkunskap efter lunchen, tror vi skulle baka. Sen slutar vi och då ska vi träna. Ikväll ska jag, winnie och Felicia sova hos Felicia och kolla bio sen :)

1 dag kvar

 Vädret är så sjukt trist just nu.. Känns verkligen som höst!
Sitter just nu i köket och har precis pluggat lite. Kom hem runt halv 9 och åt, sen skrev jag en NO sak och ska snart kolla igenom engelskan, prov imorgon. Tagga, nat. SEN HAR VI LOV! Ska bli så sjukt skönt och känns verkligen som det behövs just nu.. Veckan efter har vi temavecka, så inga läxor eller prov på två veckor!! Imorgon blir det träning som vanligt men en snabb rund i stan innan de :)

outfit

Tröja - lager 157 | skärp - Scorpion | jeans - winnies | skor - hunters


skolan



pll

Kollade precis klart pll avsnittet, det var sjukt bra!! Iaf, åt tacos smatidigt hehe, alltid gott. Har inte hunnit göra något mer sen jag kom hem. Efter skolan stack jag, Felicia och Winnie till dansstudion, dansade lite osv. Ska plugga engelska ikväll och kolla igenom ppn som jag och Winnie ska redovisa imorgon! 

matteprov

Hann tyvärr inte blogga igår, satt i kiosken och internet var verkligen jättedåligt så kunde inte. Sen efter skolan pluggade jag och skrev klart min argumenterande text.. Så det var fullt upp. Har precis haft prov i 2 timmar typ, tror det gick bra i alla fall. Men idag tror jag att vi ska stanna kvar en liten stund efter skolan, sen trännaaa, ska bli skit kuuuul :) 

OOTD

Så här ser jag ut idag. Ska snart sticka till skolan där jag bara dka ta de lugnt eftersom vi ska stå i kiosken :)


pll

IMORGON KOMMER PLL UT, ÄR SÅ SJUKT TAGGAAAAD! Världens bästa serie :DDDD
 

min fina

Sitter i köket just nu och försöker plugga lite matte. Går sådär, när han↑ kommer hela tiden. Vi ska ha provet hela förmiddagen på onsdag, två timmar. I alla fall imorgon blir det inga lektioner för mig och Winnie för vi ska stå i kiosken, wiie. Ska fortsätta plugga nu så jag fattar något..
 

ny vecka, nya tag

Måndag igen, trött igen, vill hem och sova. Åh, vi har ju också väldigt mycket i skolan denna veckan.. Ska ha tyska nu och sen lunch. Blir plugg hela dagen idag! 

fråga

Svar - Jag har tyvärr inte hunnit det, har haft fullt upp hela helgen tyvärr! Men ska fixa det så fort jag får tid! 


too mutch på handle

Hejsan! Sitter på bussen nu till träningen. Ska träna till 6 tror jag för måste hem och plugga. Vi har verkligen jättemycket denna veckan.. 2 prov, 2 redovisningar, 1 inlämning och tyska glosor. Så måste verkligen plugga och vi får se hur mycket bloggande det blir denna veckan eftersom vi måste bli klara med vår dans också..

home

Kom precis hem från dansstudion! Hade jättekul, som vanligt haha. Men vi stack dit vid 18.00, dansade, hade ju med kameran så kommer bilder senare ikväll. Tog bussen hemmåt vid 9 och har ätit lite. Så skönt när man tror att det är söndag, så är det lördag. Looove♥ Ska kolla lite på fb och sånt sen sova tror jag, är verkligen jättetrött! 

right now




spontan tjejkväll

En bild från igår i träningslokalen, hade mest pinsamma bilder..
 
Hello friends ;) Igårkväll hängde Julia med mig hem vid stack vid 7 typ, senare kom Winnie och Felicia. En sån spontantjejkväll haha. Hade jättemysigt, snackade i tango med en kompis, åt gott osv. Vi somnade kanske runt 2 halv 3. Idag vaknade vi 11, Julia stack då men vi låg kvar i sängen till 1 då vi åt frukost. Dom stack vid 3 och sen dess har jag bara suttit i mitt rum, städat lite också faktiskt. Men ska ta hand om milou nu eftersom mamma och pappa har gäster, eller något så jag fick inte va med.. Men ska sticka till träningen vid 6, tar även med mig kameran, så det kanske kommer lite bilder! 

Fridaaaay

Hej på er! Bloggade aldri igår, men hände ingenting, var så skönt att bara ta de lugnt en dag! Efter skolan idag ska jag träna med tjejerna och killarna där. Haha, skrattar alltid mycket när vi är där. Ska träna till 8, sen hem, äta och sen ta de lugnt. 
Fredag idaaaag! Känner att jag verkligen behöver helg nu! 

i mina öron just nu





Inviger uggsen idag



träna

Hej! Kom precis hem från träningen, känns som det var ett tags sen så det var kul. Gjorde klart mitt NO prov idag, tror det gick ganska bra endå. Har inte gjort någonting mer idag, har ätit lite och så hehe. Ska kolla igennom engelskan vi har till på fredag och sen sova tror jag. Så jag orkar sista dagarna, har varit trött typ varje dag i skolan senaste veckorna.. 

school

Kommer bild på dagens outfit senare! ;)


Onsdag

Har precis haft komplettering i so, gick nog ganska bra! Ska ha matte och NO nu, i rad haha orkar inte. Men måste nog hem på lunchen för glömde min skåpsnyckel och mindmap i NO. Ska göra klart NO provet efter skolan idag också! Men sen ska vi trääännaaa yeey! :)

Ny kofta

199:- på h&m 
Man kanske inte ser så mycket av den man jaja, haha.
 

Såhär såg lilla jag ut idag

Tröja - GinaTricot | skärp - scorpion jeans - jc klocka - ur&penn väska - en affär i stockholm
 

surprise

Hej! Var i stan efter skolan en stund med Winnie och Kelly. Hittade ett par jeans och en asmysig kofta! Ska snart sätta mig med plugget och sen äta tror jag, sen plugga igen.. Iaf, när jag kom hem idag sa pappa att det fanns en överraskning till mig där uppe haha. Och han hade lagat min iPhone. As glad. Trodde jag skulle klara mig med den andra ett tag iaf men har redan börjat klaga, efter två dagar. Haha, aja så kommer bli mycket bättre nu med uppdatering osv. 
 
Haha, nej vad fail det ser ut på mon blogg nu. Inlägget under ba "min mobil är sönder, ses om två månader" sen någon dag seanre ba "pappa lagat min telefon, yeey"..

detta suger..

Min mobil är sönder, eller någonting där inne man laddar har gått av så den funkar inte. Ska ha sån vanlig knappmobil till jul då mitt abonnemang går ut osv.. Så det kommer inge mobilinlägg fram till jul, om jag inte kan låna någons dock, och ska försöka göra några tidinställda då och då! 
 
Iaf, ny vecka, nya tag. Eller inte, kom knappt upp ur sängen imorse.. Men efter skolan stack jag och felicia in till stan, åt donken, såklart, haha sen kollade vi bara runt i lite affärer osv. Btw, beställde Nike Air Max i förrgår, wiiie love them! Fast det tar 38-46 dagar tills dom kommer...
 

några frågor

 
 7 frågor om dig själv
Namn? – Lovisa Bauer
Vilken årstid är bäst? – Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – God frukost, man har lång tid på sig, vakna när jag vill och inte ha någon ringklocka
Vad tycker du mest om hos dig själv? - oj, asså suger på sånt men mina ben tror jag 
Vad är du bra på? – Skratta haha, går inte en dag utan att jag skrattar. Jag kommer leva läänge
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Vet faktiskt inte, mysigt att ha sällskap men man vill ju ha mycket plats 
 
 
6 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – Ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? – Alla typ.. haha
Vem är snyggast av dina vänner? – ALLA!
Vem är mest partyprisse? –Vet inte faktiskt.. 
Vem är den du helst har filmkväll med? – Alla.
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – haha asså det finns typ ingen som är så 
 
Annat
Hur mår du just nu? – Trött.. och hungrig men ändå glad :D
Är du hungrig nu? – Ja.. haha
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? –  facebook, blogg.se, ask.fm och några bloggar
Går du i skolan? – Jaop
Har du varit i skolan idag? – nej haha söndag idag juuuu

god morgon

 Bild från igår uppe på glagberget
God morgon på er! Hur mår ni idag? Själv mor jag bra haha men hungrig.. Har precis duschat och ska snart börja fixa mitt hår. Idag ska jag träna vid två men vet inte hur länge jag ska vara där, skola imorgon ju. Vill liksom "klara av veckan". Skolan är så mycket jobbigare i 8an än 7an.. Blir trött bara jag tänker på det. Iaf, vi hörs mer imorgon!
 
btw, ni får biler ikväll efterom vissa saker finn i tvätten osv..

jag idag

Ajlajk blus // födelsedags present | jeans // jättegamla från jc | skärp // scorpion

Galgberget



släktkalas

Tjo bre! Hehe, nejmen har precis ätit god mat med släkten. Öppnade paket och sånt innan, blev verkligen jätte glad för allt! Visar er bild ikväll. Vi ska snart ut till gallberget eller något sånt och tar med mig kameran förståss, grymt fint ute just nu, sen äta tårtaaaa. 
btw, har ni märkt att när man skriver mobilinlägg (som inlägget under) blir texten så stor (?) Åh, stör mig på det..

Bästa tjejerna

Hejsan! Igår var det träning som vanligt och lite senare åkte jag, winnie och Julia till maxi och handlade mat. Åkte sen hem till winnie och åt tacos, sjukt goott! På kvällen åt vi gott och flummade runt lite. Haha hade as kul, tack för kvällen/natten tjejer :* 
Nu ska jag snart hem och vi ska ha släktkalas för mig hihi ;)

fredaaaag

Hej! Sitter skolan nu och ska ha engelska om 1 min. I eftermiddag har vi hemkunskap, maat! Slutar 20 över tre, ska träna efter skolan och sen sova hos winnie på kvällen/natten ;)

ojojoj

 
3 dagar sedan?! Länge sen jag bloggade, så nu kommer ett sånt långt inlägg nivet.
 
Tisdag - Skola som vanligt hände typ inget, hängde med julia hem till henne en runda efter skolan. Sen hem och plugga sönder till no provet som jag skulle ha på onsdag. Gick nog ganska bra tror jag!
 
Onsdag - WAS MY BIRTHDAAY! Blev uppvaktad på morgonen och fick massa fina presenter. Visar er de i helgen när jag även ska ha släktkalas så visar allt i samma inlägg. Men gick i skolan som vanligt och gissa vart jag spenderade min eftermiddag? - Danslokalen haha! Men stack hem vid 6 och åt god mat med familjen och god efterrätt på kvällen! 
 
Idag - Skola, slutade 3 stack hem och satte mig och pluggade lite. Sen smsa julia mig och vi gick ut på en pw, typ.. Vi gick till alladdin och köpte choklad satte oss vid nissan och gick runt lite i Halmstad. Pluggade lite till när jag kom hem, åt och duschade. Nu ska jag kolla lite tv och sen sova. Vi hörs mer imorgon! 
 
 

2 dagar?!

Hallå! Gissa vad jag ska göra idag? - plugga. Ligger efter i matten för jag va sjuk, NO prov till onsdag och svenska redovisning till imorgon. Nej, inget mer med skolan nu! Iaf, 2 DAGAR KVAR TILL JAG FYLLER ÅR. Wiie! Vi hörs senare :)


Nu drar jag till skolan




today

Hej! Kollar tv med mami nu och äter gott. Vaknade runt tio imorse, åt frukost och lite så, tog de lugnt typ hehe. Stack sedan och tränade vid 2 till ungefär 7. Åt nachostallrik ikväll, grymt gott! Ska inte göra så mycket mer ikväll, vi hörs mer imorgon :)

go' kväll

Bild från bussen till arena hallen, har inga mer bilder från idag tyvärr!
Är sååååååå trött just nu. Det har varit jättemysig kväll! Vi åt först på wild west somsakt, jättegott som vanlig, och sen åkte vi hem till oss. Åt chokladkaka och lite annat gott. Hela kvällen har vi suttit och spelat gta haha, eller dom spelade och jag kollade. Ska sova snart tror jag ganska trött efter densamma dagen! Imorgon blir de träning vid 2, naaajs får se vad som händer mer imorgon. Antagligen plugga, eller jag ska bara läsa ett papper hehe

Wild west streakhouse



lördag

Hej! Vaknade för en liten stund sedan och som ni ser i inlägget under kollar jag tvd. Idag ska jag och winnie, kanske Felicia, kolla när Julia tävlar i arenan. Senare idag/kväll ska vi ha gäster. Eller vi ska äre på Wild west streakhouse. Senare ska vi vara hos oss och äta efterrätt osv, mys! Vi hörs senare :)

In da kitchen

Och kollar på nytt tvd avsnitt. Säsong 5 finns på swefilmer.com! 



its fridaaay

Sitter på mitt rum nu och kollar idol. Efter skolan idag tränade jag somsakt, jättekul! Vi körde även lite på showen som vi gör med dom andra grupperna. Mamma och min bror kom och hämtade mig vid kvart i sju. Vi åkte in till stan och åt på resturang, pizzeria venizia. Tror jag hehe. Jättegott i alla fall! Nu ska jag bara ta det lugnt, kraaaaam


skolan idag

Hej! Sitter i skolan nu och ska ha tyska. Ganska chill dig idag, vi äter efter detta och sen har vi hemkunskap i 2 timmar och slutar halv 3. Efter skolan sticker jag och dansar med my beties, länge den jag tränade nu så det ska bli kul! Länge sen jag träffade alla också känns det som.. 





bloggar mer imorgon


sjukling

Sjukling här. Mådde inte bra igår kväll och inte idag heller så stannade hemma idag. Vaknade runt halv 11 åt lite frukost och åt precis lunch. Behövde plugga lite idag, matte och no. Sen har vi även tyska och engelska glosor och hk läxa, kul va? eller inte.. Iaf, ska ta det lungt resten av dagen för fixa lite i skolan och vi ska även dansa imorgon tror jag (?) Känns typ tomt när man inte dansar, haha weird känsla. 

Oktober



RSS 2.0