nyår

Hej! Sitter hemma hos några kompisar nu och har precis ätit god mat. Ikväll ska vi smälla raketer och fira det nya året. 



2K13 - mobilbilder

Nu är 2013 snart slut. Känns som det har gått väldigt snabbt, speciellt sommaren. Men när man har kul så går tiden fortare. Hoppas 2014 blir lika bra eller bättre. Har inte heller några nyårslöften, går aldrig bra när jag har de.. Men ni får ha ett bra slut på 2013 och en grym start på 2014. Här är några bilder från året, mest sommaren. 


mellandagsrea

Nu sitter vi och äter frukost och ska snart sticka in till stan. Mellandagsrea yääy, hollister och allt :D
Hottie *.*

Sthlm

Hej! Nu sitter vi på hotellet i Stockholm. Kom framme vid lite över klockan 9, vi gick ut en runda och satte oss och tog en dricka. Imorgon blir de shopping, mellandagsrea yäy :D



Thursday

Vaknade upp hos Julia idag, åt god frukost och lite så. Stack hem vid12 och farmor och Per skulle komma men det blev inte så. Så tog det lugnt och stack sen till träningen med Julia och Winnie kom lite senare. Haha jättekul och riktigt najs träning. Julia knows what mean. Men ska packa lite nu och resten imorgon för sen åker vi till Stockholm. Ska vara där till söndag, så tror inte det kommer så mycket uppdatering. Puss. 



Smile today. Cry tomorrow. Read this every day.

Hej, eller god morgon! Vaknade för en liten stund sedan. Igår var det somsakt julafton och vi firade den med släkten. Vi var först hos mormor och morfar och åkte sen vidare till farmor. Dom bor i samma by, så det är inte långt ifrån varandra. Det jag fick visar jag senare idag, tror jag. Annars idag ska vi ha en "mysdag" hemma och kolla film och äta massa gott. Haha.
Fick väldens mysigaste sockar! 



je t'aime

Hej! Hade jättemysig kväll igår med tjejerna. Började dagen med att träna i ca 3 timmar, stack sedan till maxi och handlade vid 5 typ. Åt hamburgare, bytte julklappar och kollade halva filmer haha. Stack hem vid halv 12 idag, vi firade pappa då eftersom han fyller år idag, GRATTIS PAPPA ♥ Håller på att fixa lite bilder och ikväll ska vi ut och äta. Ni får ha de bra, god jul! Bara 1 dag kvar!!
Om ni undrar varför uppdateringen har blivit sämre är det för att min mobil är helt konstig och mitt internet funkar inte alls..
 

Äntligen

NU HAR VI OCKSÅ JULLOV! Så grymt skönt. Började dagen i skolan, vi gjorde inte alls mycket, lite uppträden och så. Sen stack jag, Lukas hem till Linus. Bara tog de lugnt men stack sen in till stan för att möta Felicia, Julia och Cissi. Vi åt på Capri, lite besviken denna gången. Har vart jätte gott när jag ätit där innan. Sen gick vi runt lite, stack hem, köpte gran och stack sedan till lokalen. Nu ska vi snart äta julmat och klä granen :)
me today // påväg till stan med Linus och Lukas // mat // Capri // bild med våra mentorer // bästa tjejerna <3
Wow, detta inlägget blev vääääldigt långt 

nämen hallå på er

Mådde inte bra igår så stannande hemma. Åt, sov och duschade, de var det jag gjorde. Var i skolsn idag, huvudvärken har släppt lite, bara 1 dag kvar till jullov ju. Idag hade vi mest tävlingar och sånt, åt fika och kollade film. Ska städa till mitt rum lite och sen sätta på en film eller bara kolla runt på tven.
Haha, bästa tjejerna ♥
Gör även så att ni får se min nyårsklänning på nyår!

1 vecka kvar..

..till jul, är så taggad! Men nu har jag precis ätit och ska snart hoppa in i duschen. Har inte hänt något idag, har haft ont i huvudet hela dagen så får se hur de blir imorgon. Men det var ju ett tag sen nu, men har inte haft någon ork alls. De senaste dagarna har jag inte gjory då mycket så inte lönt att jag skriver något. 
 

don't fall in love, fall off a bridge, it hurts less

Helt ärligt har jag nog aldrig kännt så här..
Jag är inte en sån person som visar mina känslor, utan håller det mest för mig själv. 
Men att man kan få så stora förhoppningar för någon, det känns liksom rätt och sen bara bli sårad. Det gör ont.
Det värsta är nog när den andra personen gör det medvetet, att den ville såra en. Det var meningen att få stora förhoppningar och sen få dom krossade. Det gör riktigt jävla ont. 
 

Lunch

Har precis ätit lunch med familjen på Freddies. Det är typ ganska nytt och maten var riktigt god! Vet inte riktigt hur länge stan har öppet men har redan köpt några saker som ni får se när jag kommer hem. Ska inte göra något mer idag, ska nog kolla en film och mysa med mig själv haha.

det är fredag amigos

Hej! Var somsakt lucia i skolan och 9orna gick luciatåg och vi fick även fika. Vi skippa en lektion men gjorde inte så mycket på dom andra. Kollade film som var så sjukt hemsk haha, grät väldigt mycket! Och det var bara 10 min av den :( så det blir typ värre, oherre vi får se hur de går.. Är i lokalen nu med Felicia men ska sticka hem sju och bara mysa för de är fredaaaag! :D

Lucia

Kollar på lucia på tven nu. Vi har en tradition att vi alltid gör de, men kollar inte hela utan bara början. Tror vi ska fika och kollar lucia i skolan idag också! :)



men hej på er

Har inte bloggat pga min mobil inte har funkat. Men det är fixat idag och ska börja blogga mer! Idag har jag inte gjort något alls, bara suttit hemma ätit massa och kollat film. Kändes som det var ett tag sen, för det har varit mycket plugg osv. Imorgon sätts även betygen i skolan så efter de bedöms ingenting! Vi har haft betygsnack och är endå väldigt nöjd. Imorgon blir de träning, kändes dom de också var ett tag sen så det ska bli skit kul :)
Enda bilden på min outfit idag, tyvärr.

school

Nu drar jag mig till skolan med världens tyngsta väska. Hoppas ni får en bra tisdag! 



i mina öron just nu

Envy - I Your Arms // The Royal Concept - On Our Way
 
Laleh - Colours // Ken Ring - Du Och Jag
 
 Katy Perry - Unconditionally // Benjamin Francis Leftwich - Shine

jag idag



jobbigaste dagen i veckan

Hej! Måndag idag, trodde de va onsdag och ba halva veckan gått. Men nej.. Efter skolan ska jag hem och plugga lite tror jag :)
Kommer bild på min outfit snart, bilden är från i lördags! 



mys

Har vart sjuk idag, därför ingen uppdatering. Men ska sova snart fast tänkte kollar en film först ;) 
Godnatt!
Här får ni även se en lite del av mitt rum. Tänkte visa mer i helgen eftersom jag fick en fårga om de! :)

jag idag



lite snabbt

Lite snabb bild på lite av min outfit idag, kommer bättre bild under dagen! Ska ha matte nu och sen äta. Efter skolan ska jag hem plugga och bara ta det lugnt för jag är riktigt trött..

massa plugg

Hej på er! Gud vad skolan dödar en asså. Hade två prov idag, SO och svenska, men man kunde inte plugga til svenskan men endå. Sen matteprov på torsdag och No prov nästa vecka. Ska bli så skönt med lov sen, känner verkligen att det behövs! Imorgon blir det iaf plugg för min del, matte.. Var somsakt i stan med Winnie innan, hittde ingenting och måste börja köpa julklappar nu. Bara 21 dagar kvar, wiie :)
Haha bilden är suddig, i knoooow
 

tisdag

Hej! Sitter i matsalen nu och äter. Hade precis prov och det gick bra tror jag, ganska svårt faktiskt haha.. Ska in till stan med Winnie efter skolan, får se om jag hittar något :)
Så snyygg!



monday

Snoozade i minst en halvtimme imorse. Usch, gillar inte måndagar. Men i helgen har jag inte gjort så mycket. I fredags tränade vi och i lördags gjorde jag inget (?) Haha, gud kommer inte ihåg vad jag gjorde då.. Men igår träffade jag winnie, vi pluggade lite, gick till julskyltningen och sen tränade lite. Men nu måste jag möta Julia, puss :)



RSS 2.0