Wednesday

Hej! Sitter på bussen hem från lokalen nu. Blev inte så lång träning, men det var kul! Vårt internet suger somsakt men tror det är tillbaka nu, försökte även lägga in ett inlägg men de gick inte. Men ni får ha en bra kväll, själv ska jag plugga.. 

today

Detta inlägget skulle komma upp igår. En snabb bild från idag. Vårt internet här hemma är de nåt fel på så de funkar inte och allt blir bara segare, men vi ska fixa det snart. Efter skolan gick jag och Felicia hit, vi gick ut en runda och fotade men gick sedan in för det var så kallt. Har verkligen blivit jättekallt nu, både på morgonen och kvällen speciellt. Inte gjort så mycket mer idag, beställde pizza, såå goott! 

onsdag

Hej! Detta har jag på mig idag. Orkade inte fixa mig, osminkad osv. Men det beror nog lite på vädret också. Då trist man blir typ deppad. Nu hade det vart skönt ned snö ist. Slutar 3 idag och ska träna sen. Ska bli kul att träffa alla som har tävlat! :) 

outfit

Ni får två dåliga mobilbilder tyvärr. Men ska nog ut och fota med Felicia idag så kommer massa nya bilder! :)


:)

Hej! Orkar inre blogga mer idag, vi hörs imorgon! :) Var ute en runda med Julia innan, köpte lite gott och åkte buss hehe. 


måndagar asså

Fick gå upp sju idag eftersom mamma och pappa skulle iväg och någon skulle komma och hämta Milou. Så är ganska trött nu och så hade vi sovmorgon! I alla fall, idag ska Julia hänga med hem till mig och vi ska nog baka och kollar någon film. Hoppas ni får en bra måndag! :)



ojojoj

Wops.. Det var ett tag sen nu. Ligger nu i min säng och kollar tv just nu. Innan idag var det dansmöte i studion, vi snackade lite om streetstar och 2014. Sen var det bara vanlig tränig, kunde nästan stå på huvudet, yää :D Igår träffade jag Felicia och några andra, kom hem runt halv 11 och ät lite sen somnade vi ganska tidigt endå. Behövde sova! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har vart trött hela dagen så ska sova tidigt! :) 
Orkar inte berätta om de senaste dagarna, och det jag har köpt får ni se när jag har på mig det :)

redan onsdag

Hej! Redan onsdag igen.. Sitter nu i skolan och pluggar till tyska prov jag ska ha i eftermiddag. Igår orkade jag verkligen inte blogga. Men skolan var som vanligt hängde med Linus och Lukas hem till Lukas och skulle plugga tyska. Kom hem åt och gjorde inte så mycket mer. Kollade även matchen och gick och la mig ganska tidigt, va såå trött! 



monday again

Hej, blev inte alls mycket bloggande idag. Men har inte haft tid eller ork, men bästa Winnie fick göra ett gästinlägg så något hände iaf. Vi skulle har börjat 9.50 idag, vi skulle bada på badhuset men det blev inställt så vi stack hem till Winnie en runda innan de andra lektionerna började. Sen rullade skolan på som vanligt, stack sen hem till Felicia åt, sen hem till mig och hämta saker och sen till skolan för att möta upp Winnie. Sen åkte vi och tränade, men pluggade nog för de mesta, för vi har som sagt tyska prov på onsdag. Imorgon blir det nog bara plugg som gäller. Kanske blir så att jag sätter upp några saker i mitt rum :)
Världens finaste♥
 

Gästbloggning av

Winnie! Hejsan alla söta! Eftersom Lovisa inte bloggar får jag väl ta och blogga på hennes blogg. Just nu är vi på väg till lokalen med Felicia för att träna lite eller okej vi väntar på bussen som är hur seeg som helst. Mina fingrar har frysits till is så hejdå... Haha fan va lamt inlägg.

We heart maltesers <3


Titta gärna in min blogg; http://winnieteow.webblogg.se


väla och ikea

Hej! Kom hem för lite mer än 1 timme sen och har ätit lite och även duschat. Idag var jag och mamma på väla och ikea. Hittade lite saker som jag kommer visa imorgon. Har även gjort om lite i mitt rum, men måste sätta upp de innan jag visar något. Har märkt att jag inte kan ha mitt rum likadant för länge, måste ändra om ibland haha. Ikväll ska jag kolla igenom tyskan eftersom vi har prov på onsdag och sen bara mysa ner mig i soffan med något gott ;)

orkar inte

Hej på er, orkar inte ha någon bloggpaus! Så ska berätta lite om i fredags och idag.

Fredag - Va hemma från skolan, behövde göra en 24 timmars behandling. Så hade den hela fredagen.. Gandka segt eftersom man inte kunde göra något, men det rullade på. Träffade Julia en stund senare på kvällen, vi var ute och gick och bara snackade lite, mys! 
Fick även hem mina skor, ohgud vad jag är nöjd!!



Lördag - Träffade Cissi i stan och guuud vad vi skrattade, haha. Men det var jättekul och fick med mig en tröja och puder. Senare kom Winnie och sen stack vi till träningen. Kul som vanligt, alltid kul att träffa dom andra. Stack hem vid halv 9, kom hem 9. Snackade med Winnie i FaceTime, alltid kul att snacka med bebi ;)

ingen bloggning

Hej! Kommer inte blogga över helgen, hörs först på måndag :)
 

onsdag

Hej! Har precis ätit lunch i stan med Winnie och ska ha svenska nu. Idag blir de träning, de var ett tag sen nu faktiskt så det ska bli kul! Vi hörs senare ;) 



trist

Hej! Har precis haft slöjd och ska ha svenska nu. Detta vädret är sååå trist, man blir typ deppad, i alla fall när man är i skolan. Jag och Julia skulle gå med ett liter paraply till skolan, det gick sådär, eftersom det blåste också.. Ska till en converse affär med mamma efter skolan, behöver verkligen nya! 



ny vecka, nya tag

Hej! Vaknade precis efter en liten sov stund. Var sjukt trött så somnade i soffan, hehe. I alla fall, hade vanliga lektioner till lunch och sen gick vi till Sture där der var en "konsert", det var helt okej typ. Fick sluta 1 timme tidigare, cyklade hem och åt. Har inte gjort så mycket mer idag, ska snart äta och sen ta der lugnt ikväll! 
Såhär såg jag ut idag.



Heaven

Bloggar senare! :) jordgubbsmilkshake och choklad, så goott!





+/- med vintern

- Att det blir mörkt snabbt, menar klockan är nästan 5 och det känns som den är 7/8
+ När det är riktig snö och inte slask
- Det blir så kallt
+ Oversize tröja, stickade tröjor, uggs och sånna myskläder
- Snöstorm och man ska till skolan eller någonannan stans
+ Varm choklad, en bra film och, filtar och en brasa
- Huden blir torr osv
+ Julafton och nyår :D

inte så mycket bättre

Hej! Mår inte alls bättre idag, nästan sämre så blir att stanna inne idag också. Ska sätta på en bra film och mysa med chokladkaka. Vila upp mig till skolan så jag orkar, har ju vanliga lektioner nu och kommer särket få massa läxor osv. Men ska leta upp en bra film nu, vet ni någon bra får ni gärna kommentera. Brukar bli att jag letar flera år tills jag hittar en bra ;) 
 

makeup

Tänkte visa er mitt smink som jag använder och vilka märken jag har :)
Primer Gairnier // Foundation Maybelline
Puder MaxFactor
 
Borstar Vet inte riktigt vart dom är ifrån // Ögonbrynspenna & ögonfransböjare Vet inte heller
 Olika mascaror Använder endast den röd, vita

tråk lördag

God morgon! Vaknade upp runt 10 idag, ska inte göra något speciellt tror jag. Är ganska trist väder ute så finns inte mycket att göra. Blir nog sitta hemma, kolla film eller något. Är sugen på att dansa så får se om jag sticker och gör de. Mår fortfarande inte helt hundra, så aa.. Men har några inlägg till er senare idag! :)
guuud vad jag saknar detta.. :(
 

friday

Jag suger verkligen på det här med att göra videos, så ska sluta med det. Blir alltid att jag filmar i början men glömmer sedan bort.. Men har inte hänt så värst mycket idag. Tränade på vår dans fram til 11 och sen gick vi en tipspromenad och sen lunch. Sist hade vi utvärdering, där vi åt massa gott och sedan uppträdde. Efter skolan gick vi in en snabbrunda i stan, köpte en mascara och hårinpackning så kommer inte visa de. Sen stack vi och tränade men mådde inte bra, har inte gjort det på hela dagen så mamma kom och hämtade mig. Ska bara ta det lugnt ikväll och ska sätta på en film! 
 
Hade bara joggingbyxor idag, så inget att visa. Vi dansade ju i skolan och sen skulle vi träna :)
Enda bilderna från idag hehe.

!!

Kommer inte bli några inlägg idag utan en video senare ikväll! 



myser med min fina

 

soft dag endå

Hej! Dagen idag har varit sjukt bra. Först var vi på 035 och gjorde en brandövning, sen hade om föreläsning om brand osv. Sen gick vi och åt subway, köpte vi kladdkaka och gick hem till Winnie. Det är ju faktiskt kladdkakansdag idag! Sen bakade vi även i skolan, kärleksmums och sen slutade vi vid halv 3. Lukas skjutsade mig hela vägen hem sen, haha tyckte de va lite snällt. Sitter i vardagsrummet och äter lite, tänkte att ni får bild på det jag har på mig idag, men vi får se om jag orkar. Min fjärrutlösare är sönder så blir jobbigt utan..
 
 

pepparkakor med nutella

Måste bara tipsa om detta! Nu tänker ni säreket "Är det gott?" Och ja, det är jättegott! Tycker ni borde testa de :)
 
 

some facts about me

Jag älskar choklad! 
Gillar inte folk som överdriver för mycket.
Hatar när man har beställt något och det trar långt tid tills det kommer.
Har inte så bra betyg i skolan
Tycker faktiskt skolan är helt okej, men inte dem tråkiga lektionerna eller vissa lärare.
Har aldrig i hela mitt liv ätit en cheeseburgare
Älskar att resa
Ibland när jag pratar så stammar jag. vet inte varför eller så blir det något helt konstigt haha.
Jag längat till julafton!!
 
 

stan

Hej, hur mår ni? Var precis i stan med Felicia. Fick med mig en tröja och en primer, ni får bild på de imorgon. Vi åt även på subway, asså gud vad gott det är! Imorgon har vi bara två lektioner, vilket är väldigt skönt. Brandövning på 035 först och sen bakning efter lunch. Har ju temavecka så inga läxor eller prov, så ska äta min choklad och kolla mågon film nu :)
Inte världens bästa bild men så här såg jag ut idag.
subwaaaay

Onsdag

uppochner & grejer.
Godmorgon! Ligger i soffan just nu. Ska möta Julia 20 i och sen drar vi till skolan. Har ju temavecka så inga vanliga lektioner på hela veckan, skönt! Tror inte jag ska göra något speciellt idag,  bara ta de lugnt :)
 

Sick

Hej på er! Videon om Stockholm får komma senare för har inte haft tid. Idag var jag hemma mådde inte så bra och så.. Mamma och min bror var även hemma så vi kollade på film tillsammans. Har precis duschat och åt lite innan, nu äter vi lite gott och kollar på en annan film. Ska även fixa mina naglar tror jag :)



street star

Kommer även video imorgon! ;)

långt inlägg - stockholm

Men hej på er! Det var ett tags sen nu asså. Kom hem för ca 2 timmar, lite mindre, åt lite och duschade. Har inte ätit riktig mat på 3 dagar så det var gott och äta. Sen fanns det dusch där vi sov och den var mögelskadad.. Så vi fick tvätta håret i handfatet, men det gick bra. Har inte hunnit blogga dessa dagarna, men ska skriva om allt nu så kommer bli ganska långt!
 
Fredag - Fick gå upp vid 05.30, vi packade klart allt osv sen åkte vi till ab där bussen gick från. Bussresan tog ungefär 7 timmar och vi åkte även inom varberg. När vi väl kom fram fick vi lägga in alla saker, sen åkte vi direkt till dansens hus, då det var battle och sen jamade dem lite. Riktigt kul! Sen åkte vi till 2:a hemmet, där vi chillade, dansade, snackade, gjorde smackcam med grädde, haha så sjukt kul kväll/natt. Vi somnade runt 5.
Lördag - Vaknade vid 10, åt frukost och sen åkte vi in till stan direkt. Det var en stund kvar till allt skulle börja så vi gick och fikade på espresso house. Det var väldigt kallt i Stockholm så drack en varm choklad. Sen gick vi runt lite och åt lunch på Burger King haha. 15.00 började själva tävlingen i Street Star. Det var massa som uppträdde och alla var jätteduktiga! Filmade lite så kommer komma en video med allt jag har filmat från hela resan! Sen jamade dom lite och det skulle vara ett "party", dans party. Men vi åkte hem runt 21.00 och somnade ganska sent den natten också, vid 05.00.
Mer bilder från tävlingen kommer i ett annat inlägg!
Söndag - Fick gå upp vid 09.00 Städade allt och sånt, sen gick vi till ica och köpte lite gott vi kunde ha i bussen. Bussen gick vid 11.00 sen, sov för det mesta, sen åt vi även på max. Kom hem lite efter 20.00. Har inga bilder från idag, men satt mest i bussen!
 

RSS 2.0