snabbt

Hej! Bloggar från Winnies data nu hemma hos mig, haha. Hon ska sova här och imorgon ska vi till emporia med Felicia och Julia också. As najs! Ville bara blogga för Winnie har nytt tangentbord och det var fett coolt så ville pröva ba. Men ni får har de bra, kram så länge :)
 
 

nu: stan med winnie

Ska snart sticka till winnie och sen in till stan för att kolla lite på träningskläder! Haha, tror typ det är varmt ute. Både skinnjacka och solglasögon, men det är faktiskt soligt ute! 



...

Vaknade med sprängande huvudvärk och typ ont i magen, så fick va hemma idag, när vi hade prov också.. Men får leva på tabletter, så får vi se om jag sticker till skolan imorgon. Vi har ganska mycke ny sista veckan.. Men bara två dagar till lov så de är najs :)

Precis så



min lördagskväll

Åt jättegod hemmagjord ceasarsallad! Blev bättre än jag trodde, så de va kul haha. Tog sedan en dusch och kollade mello. Tyckte de va rätt som gick vidare denna gången! 




helg

Åntligen helg! Denna veckan har endå gått ganska snabbt tycker jag och snart är de sportlov, såå skönt. Men det är mycket plugg nu sista veckan, 2 prov, 1 redovisning och 1 inlämning.. Åt precis lunch och ska snart ut och gå med Milou. Är så sjukt danssugen även om jag knappt kan dansa för in häl.. Så sjukt segt :( Men ni får ha en bra helg, min kommer nog mest bestå av plugg.. 
Ni får en bild från i somras, för jag vill ha värme och sol nuuuu!

vill ha fredag

Hej på er! Hoppas ni mår bra, haha. Sitter och äter lite och så, kollar tv. Tänkte bara ta de lugnt idag och fixa lite här hemma typ. Hade somsakt prov idag, hick helt okej. 
Har inget att berätta om igår, pluggade för de mesta. Fixade även mat och lite sånt eftersom jag och min bror var själva hemma. 



Ny vecka, nya tag

Sitter och pluggar NO just nu, eftersom vi har prov på onsdag. Hade även utvecklingssamtal idag, gick väl bra tror jag. Blir plugg resten av kvällen också.. Har så sjukt mycket nu de senaste veckorna. 

Igår hängde jag med mamma till mormor och morfar, frikadeller och så där, mys! Ni får ha de bra för nu ska jag fortsätta plugga.

new pants

Igår hängde jag med mamma och pappa till falkenberg eftersom mamma tydligen skulle köpa ny bil haha. Var där ett bra tag, men sen åkte vi in till stan och jag fick med mig ett par byxor och två tröjor. Skulle egenteligen in för att kolla ett par andra byxor, men köpte inte dom.
 
Idag ska jag plugga, kollar igenom lite till utvecklingssamtalet imorgon och ta de lugnt ;)

Byxorna är köpta på house of belle, även tröjan men den syns kanppt. 
 

RSS 2.0