Orkar inte blogga, vi hörs om ett tag!



långt inlägg - helgen

Så, bloggen har stått tom ett tag nu. Men jag verkligen haft fullt upp och jättekul!!
I fredes var jag inte i skolan. Julia sov här för vi skulle på konfirmationsläger! Ser var såååå kul och träffade goa personer. Vi gjorde väldigt mycket så tänker inte berätta allt. Tog även mitt först dopp i havet, cp kallt så mina ben domnade. Men vi hade jättemys och längtar sjukt mycket till sommaren då vi ska träffas igen! 
Kom sen hem igen på söndagen, duschade och somnade typ direkt. 
Måndag idag och har pluggat sen jag kom hem och ska fortsätta med de nu, pussss 

some days

Helluu! Några dagar sen nu så tänkte berätta lite. 
Tisdag - hade studiedag och den spenderades i dansstudion. Har inget mer att säga om den dagen haha, chillar mest. 
Onsdag - första skoldagen, vi gick igenom lite saker osv. Stack iväg en rund efter skolan med Winnie och sen hem & tog de lugnt. Hade bara denna bilden från dagen, NO film!
Idag - skola som vanligt sen hängde Winnie med mig hem. Vi åt lite och sen skulle vi bli intervjuade till en sak haha (y)

tivoli

Hejsaaaan! Nu sitter vi hos farmor och har ätit lite. Ska vara här ett tag och sen hem och plugga. Eftersom vi har två prov nästa vecka :'(
Igår var jag på tivoli med Felicia och vi mötte Winnie och hennes kusiner. Vi hade as kul, men jag suger på att vinna saker. Så fick ett gossedjur av Felicia! Sen sov hon hos mig och vi somnade ganska snabbt efter vi kom hem. Vi båda var trötta. 

Påskafton

Hejsan! Firade påsk hemma hos mormor och morfar med några släktingar. Riktigt mys! Vi satt ute i solen lite. Sjukt fint väder! Önskade typ att jag hade med mig shorts.. Var där hela dagen så inget mer att berätta. Jag och pappa tog hans motorcykel dit. Länge sen så de va kul! 





träna litt'

Blev att jag träffade winnie idag och vi fikade lite på eh (espresso house). Sen stack vi till lokalen och har vart här till nu. Ikväll ska jag hem, äta och se vet jag inte. Är hemma själv, vilket är trist, men har milou så de är ganska lugnt ändå. 



friday

Kör på osminkat idag. Har inget planerat annars. Ska mest städa här hemma, äta och kanske kolla någon film. Tar dagen som den kommer typ. 



dagen igår

Började dagen med en springrunda med milou. Gick väl bra haha, han drog mig runt i skogen typ.. Men efter de kom Felicia till mig, vi pluggade lite och stack sen till maxi. Köpte hamburgare, grill och lite sånt innan vi åkte till Winnie. Vi satte oss vid Nissan och grillade lite. Vi hade också köpt jordgubbar och nutella, såååå gott!! 


 

spontan video

Detta skulle ha kommit upp igår :)

Kommer nog inte några mer inlägg idag. Ska inte göra något speciellt ändå. Men det är as fint väder, så ska nog ut!


saturday

Helluu! Sitter och kollar något film på Disney nu haha. Senare idag ska jag till stan med Felicia och Winnie, kolla lite och äta innan vi sticker till UKM. Vet inte riktigt när jag kommer hem, men lägger nog upp något mer idag ;)




IM BACK

Okej, nu provar vi igen. Var väääldigt länge sen nu ju. Men känner lite att jag har fått tillbaka blogglusten, dock vet inte för hur länge haha. Har inte hänt så mycket sen sist. Eller jo, men orkar bara inte ta upp det. Men det har mest vart som vanligt, skola, träna, sova, träffa kompisar osv. 
 
Idag var det sista skoldagen innan lov och vi fick lite fika & så i skolan. Sen har jag tränat, Winnie hängde med mig hem och vi gjorde tacos och sen har jag inte gjort mycket mer. Sätter nog på någon film ikväll och imorgon ska jag till getinge för att kolla UKM. Funfun.
Btw, bytade header så har just nu dåliga mobilbilder.. Förutom den stora men aja.

RSS 2.0