so fkn hot

Hejsan! Nu ska vi ha matte och sen slutar vi vid tre. Får se om jag sticker ut och springer/går en runda senare idag. Annars blir det plugg.. Vi hörs senare! 

jag idag

Tröja - lager157 | sjal - ginatricot | jeans - ginatricot | väska - hm | inte med på bild, vit jacka - Prag | vita converse - Los Angeles 


gammal pll avsnitt och kladdkaka



sunday

God morgon! Sitter och kollar tv nu och vi åt pannkakor innan. Winnie och Felicia sov här inatt, jättemysigt. Vi åt gott och kollade på "The call". 

Igår var det kaos typ. Vi var och dansade men vi hade ingen nyckel och dom andra som var sist gick och vi va kvar. Så vi kunde inte gå därifrån.. Vi fick typ panik haha så vi planerade att vi skulle sova där men vid typ åtta kom en annan grupp så dom låste. Så allt blev bra tillslut! Men vi var där till halv nio ungefär och eftersom vi inte gå därifrån så kom Felicia med mc mat till oss. Kärlek till dig!!!! 

Just nu med mina babies



snart så



lördag

Godmorgon! Har precis ätit frukost och kollar just nu på tv. Idag måste jag verkligen städa mitt rum, tredje världskriget där inne.. Senare vid 3 ska jag och winnie träna, kul! Vi hörs senare :)

lite ändringar

Skulle bara berätta att jag gjorde lite ändringar i designen, eller aa headern. Trivdes inte med den andra eller vad man ska säga. Tycker detta ser bättre ut, men ska fota snart så kommer ny header då! :)

Q/A

Svar: Jag köpte aldrig dom på emporia, jag köpte dom på DNA i stan :)
 

helg

Äntligen fredag! I skolan hände inget speciellt. Gjorde pizza på hemkunskapen, blev skiitgod faktiskt! Efter skolan kom mamma vi åkte hem sanbbt och åkte sedan vidare till höganäs, til Lager 157. Fick med mig 4 tröjor därifrån. Jättefina saker och billigt också haha! Men trodde det skulle vara större än vad det var, men det var kul endå. Ni får bild på det jag köpte imorgon för jag har ingen bild nu. Imorgon händer inget, bara vara hemma och ta det lugnt!

missit




torsdag

 Bild när felicia klippte sig. Haha, man ser inte så mycket hon satt ganska långt bort.
 
Hejsan på er! Länge sen jag satt på mitt rum med datan och kollade tv nu haha. Har vart i dansstudion och på bibblan och pluggat. Inte gjort så mycket egenteligen men har vart på ställerna ganska länge. Men nu sitter jag på mitt rum och göra ingenting. 
 
Efter skolan gick jag med Felicia när hon klippte sig, sen kom Cissi och vi gick till donken och åt. Mcchicken it is! Men sen gick jag och Felicia till bibblan, skulle plugga men vi åt mest choklad haha. Nu ska jag ta något och äta, sen fortsätta kollar fb osv.

Bibblan



Dansaaa


Hej! Sitter i danssalen nu och vet inte riktigt hur länge vi ska vara här. Har inget i skolan nu förens på fredag då vi har glosor. Men det var typ någon barndans nu så vi ska dansa igen om 1 timme :) 

school


Hej på er! Ska snart ha matte och sitter utanför klassrummet. Har lunch sen och vi slutar vid tre


Bloggade aldrig igår eftersom jag inte hade tid. Men efter skolan åt vi på donken och sen stack vi och tränade. Kom hem runt åtta. Åt lite osv. Gjorde inte så mycket, vi hörs senare! 

till skolan




biblioteket och plugga

Hejsaaan! Har precis skrivit klart SOn och ska gå igenom allt nu. Efter skolan stack jag och Felicia till bibblan i stan och pluggade. Var där i 3 timmar och skrev ganska mycket endå. Kom hem runt sju, åt hemmagjord pizza, så goott! Aa typ det jag gjort idag, haha. Vi hörs mer imorgon! 

engelska lektion

Skriver mer senare! 



min lördag

 
Vaknade upp hos Winnie imorse runt 10. Var jättemysigt igår kväll vi, det var inte riktigt som vi planerade men det var kul iaf! Vi somnade runt 3 och jag var verkligen jätte trött, skönt att man kunde sova ut! Idag träffade jag Felicia en stund och vi åkte ner en spontantripp till danslokalen. Julia, Linnea, Matti, Elvir och Filip var redan där, så vi va med dom haha. Kom hem runt åtta då jag och min broder gjorde taco. Ska bara ta det lugnt ikväll, är redan trött så får se när jag ska sova. 
 
Gissa vart jag ska imorgon? - danslokalen! Ska dit vid fyra och får se hur länge jag stannar ;)

Skriver mer imorgon






fredaaaag

 kolla winnies blogg: http://winnieteow.webblogg.se 
 
Fredag idag, vilket betyder helg. Sitter hos Winnie nu och ska snart sticka till träningen. Hände inget speciellt i skolan, på hkk gjorde vi äppelpaj. Blev helt okej ändå haha! Efter träningen ska jag och Winnie till maxi och köpa mat och sen hem till henne för att lagaaa. Ska ju somsagt sova här, kommer bli jättemysigt! 

NU TACK




Guess what im doing

 Bild från i somras, saknar det redan :( Haha, vet att mitt hår står åt alla håll typ..
 
Gissa vad jag ska göra idag? - Plugga.. Kul va? Har engelska prov, tyska glosor och läsa några sidor i hkk. Ganska mycket nu.. HAr även SO prov nästa vecka som jag tänkte ta hem i helgen och plugga lite på och idag hade vi matteprov. Haha, gud vad mycket det blev om skolan. Iaf, fredag imorgon så sjukt skönt och träning som gäller. Ska sova hos Winnie sen till lördagen och får se vad vi hittar på. Ni får ha det bra så länge, kram! 

slutar nu

 Världens finaste♥
 
Så grymt skönt att sluta nu?! Haha, kom precis hem och ska snart äta lunch med pappa. Dom andra ska springa skoljoggen, 5 km, medans jag ska ha utvecklingssamtal! Så ska förbreda lite inför det, läsa vbetyg osv. Annars är det plugg som gäller för mig resten av dagen eftersom vi har matteprov imorgon.. 
 
Bloggade ju aldrig igår. Hade verkligen inte ork till det. Var som sakt i danssalen till 7, kom hem halv 8. Åt lite mat och kollade på idol med familjen. Pluggade lite matte och gick sedan och la mig för var riktigt trött! 

dåligt


Såg detta idag när jag gick in på blogg.se appen.. Varför ska dom ändra när den äntligen blivit bra?!..

jag är alltid trött haha..

Ska snart ha NO, så sitter utanför med klassen nu. Ska sen ha matte, lunch och sen slutar jag. Medans dom andra springer skoljoggen har jag utvecklingssamtal! Tog joggingbyxor idag, orkade inte fixa mig imorse typ.. 



Bloggar mer imorgon!




gissa vart jag är..?



död

Gullig bild hihi..

Mina fötter är D-Ö-D-A just nu.. Hade mina nya Johnny Bulls idag, andra gången jag använder dom, så har så jäkla ont i fötterna, blåsor osv. Men det är de värt, dom är så sjukt fina! Iaf, allt var som vanligt i skolan, hände inget speciellt. Tog hem matten och engelskan och tänkte sätta mig och plugga lite nu eftersom vi har prov.. Förra veckan hade vi inget och nu har vi läxor och prov. Vi ska även på någon dansföreställning och gå skoljoggen. Fast de slipper jag för jag har utvecklingssamtal, yeey. 
Var med Cissi i stan idag. Jättemysigt var det! Vi gick först runt lite i stan och sedan satte vi oss på Brooktorpsgården och fikade och snackade ett tag. Fick inte med mig något, förutom choklad då. Choklad är det bästa som finns, loooove

gaaad vad jag är trött

 
Heeej! Är verkligen jättetrött nu. Tänkte plugga men kom på att mina matteböcker är i skolan.. Så det blir inget pluggande för min del ikväll. Kom hem runt halv 8, åt mat och nu sitter jag uppe på mitt rum och äter vindruvor. Blir nog att jag sitter här hela kvällen.. Vi hörs mer imorgon! 

nu ska vi hämta mina hörlurar och laddare wiiie




Johnny Bulls

Kom på att jag glömde visa er min Johnny Bulls! I alla fall, här är dom. Köpte ett par svarta eftersom jag tycker det är lättast att matcha osv. 
 
 
 
 

Söndag

 Bild från när vi fotade för några dagar sedan :)
 
Hejsan! Söndag idag för er som inte visste de och jag är så himla trött. Har precis städat klart mitt rum och ska snart sätta mig och plugga lite matte innan jag börjar fixa mig. Ska inte göra så mycket mer idag. Ska ju till danslokalen för att hämta min laddare och de. Men får se om vi stannar där ett tag :)

tired

 
 En annan bild från tidigare idag.
 
Hej! Kollar på tv med mamma nu. Eller mamma kollar på något och jag sitter vid datan.. I alla fall, kom hem runt 20.00, åt godaste pizzan, tatt de lugnt och duschat. Var ju i markaryd men fick inte med mig något speciellt hem, hittade inget jag liksom verkligen ville ha haha. Men köpte med lite godis karameller ;)
 
Imorgon tänkte jag plugga lite matte eftersom vi har prov om det i veckan och fattar inte så mycket.. Tänkte även städa mitt rum och gå en pw med Felicia till danslokalen i linehed. Haha, nu tror ni ba "ska dom träna igen?!" Men nej, ska hämta min laddare och hörlurar som jag glömde där i fredags.. Oj, vad långt detta blev, aja ni får ha de bra! :)

ootd

 Tröja - Monki | Shorts - När vi var iväg någonstans | Skor - Johnny Bulls
 
Hej på er! Så här ser jag ut idag↑ Ska snart sätta mig i bilen och åka till Markaryd med mamma och bror. Vi ska kolla runt lite där eftersom det är en marknad där. Men får se om jag hittar något. Vi ska även hälsa på mormor och morfar som bor där och äta lunch :)

friday

SO nuu
Fredagen 13de. Wääh, får ta det lugnt idag så inget hände haha, nej men fett läskigt att det är dimma osv också. 

Ska träna idag och vi ska fortsätta med showen som vi börjat med. Ska bara ta det lugnt ikväll och sen till markaryds marknad med familjen imorgon! 

torsdag

Helluu! Sitter i soffan nu och kollar på en serie med mamma och bror. Det var ju somsagt öppethus idag och det kom endå ganska mycket folk faktiskt så det var kul! Har inte gjort så mycket mer idag.. Imorgon är det skola igen, men vi har helt okej lektioner så det najs. Men ska gå och lägga mig sen tror jag när serien är slut så jag orkar imorgon. Vi ska även träna imorgon också så det ska bli kul! 
 
Från träningen idag :)
 

öppethus

Sitter i danslokalen nu. Dom gör någon sak haha jag vet inte, men testade i början men fattade typ inget.. I alla fall, vi hörs mer senare!




studiedag

Haha, asså bilden (y)
Hejsan! Har precis ätit frukost och vi har inte gjort så mycket mer. Vi ska snart börja fixa oss, äta och sen träna. Det ska vara öppethus i dansstudion idag! Så det är bara komma om ni vill, det börjar 18.00 och slutar 20.00 :) 



cute



Hejsan! Sitter i min säng nu med Felicia och Julia som ska sova här inatt. Vi ska snart äta något och sen köpa godis ikväll tror jag. Studiedag imorgon, så sjukt skönt! Det ska även vara öppethus där vi dansar imorgon så ska vara där hela dagen ungefär tror jag :)

bloggar snart!!




stan

 
Hejsan! Sitter hemma i soffan och kollar på tv, åt lite precis. Blev ing pw idag utan hängde med Winnie in till stan en runda. Fick med mig några saker hem, men har tyvärr inte bild på det nu. Ska även läsa igenom några sidor på NOn och sen bara ta det lugnt för är skit trött. Lämnade tilbaka min Johhny Bulls idag :( Men hittade ett par på dna i stan så har lagt undan dom så kanske dom blir mina imorgon, yää.
 
 

panta flaskor




äta på lotus




ÅÅHH

HAHAHAH dö, trodde vi började 20 över 8 idag så stod och väntade på Julia vid korsningen. Sen kommer hon aldrig så ringer jag henne hon ba "asså vi börjar 20 i 9 idag?" Så är hemma igen men ska snart träffa Julia igen haha.. Åh :/

till skolan




HOLD MY CAKE

hahah, love this picture
 
Hello! Har precis kollar idol och ätit lite sen jag kom hem. Gick från bussen i ösregn och hade bara en kofta på mig. Men hade inte så långt så det var lugnt. Ska kolla lite tv innan jag går och fixar mig. Har inget planerat denna veckan, tar den som den kommer typ haha. Nej men känns konstigt nuatt inte göra något när man dansade varje dag innan. Men ska kanske ut på en pw (power walk), får se om någon vill gå med. Hade vart skönt att gå en lång runda och bara lyssna på musik och vara i min egen värld ett tag. Tror det skulle bi okej väder imorgon, inte regn iaf, så de är najs. Men vi hörs nog mer imorgon!
 
Ps. Har börjat blogga mycket mer nu när blogg.se appen har blivit bättre :)
 

till mitt andra hem

Skojar inte, danslokalen har blivit mitt andra hem. Vi skulle egentligen inte dit idag men jag och Felicia var danssugna så vi ska ta bussen nu. Åt på donken innan också, godaste som finns! Får se hur länge jag är där, men blir nog inte så sent. 



Föreläsning




Skola

Hejsaaan! Bloggar från mobilen nu när jag väntar på Julia. As coolt med nya uppdateringen på blogg.se appen! Man kan höra så fetstilt, snett haha vet inte vad det heter, men mycket bättre nu. 

Iaf, vi ska kolla på någon föreläsning vid 9 till lunch. Tror det var om internet osv. Men heller det än skola faktiskt! Idag ska jag verkligen inte göra någonting alls. Bara ta det lugnt! 
Så fkn snygg!



min frukost denna måndag morgon..




as najs träning idag

Träningen idag var riktig kul faktiskt! Alla grupper som dansar på vs (vuxenskolan studieförbundet) ska göra en show tillsammans. Vi har ett specillt tema och alla grupper har olika danser så blir det blandat osv. Så det kommer bli fet najs! Stack till träningen 4, vi dansade 1 timme mer så dom andra kom vid 5. Men alla var inte där idag, men vi ska börja träna på fredagar allihopa 1 timme efter vi "har tid". 
 
Måndag imorgon.. Men vi ska på någon föreställning på förmiddagen så inga lektioner :) Ska bara ta det lugnt plugga lite denna veckan. Tränade ju varje dag efterom vi skulle uppträda i Hylte. Så nu ska vi bara träna fredagar men kanske andra dagar också haha, men inte lika ofta iaf. Ska kolla lite tv och sen sova tror jag, är sjukt trött.. 
 
 gammal bild, måste verkligen ut och fota snart..
 

arg, ledsen..

Åhh, fick hem mina Johnny Bulls igår! Blev skit glad öppnade dom och så var dom bruna, och lite för stora.. Så vi ska skicka tilbaka dom så kanske jag tar ett par andra Johnny Bulls istället.. Åh, asså blev verkligen jätteglad så bara var allt fel haha.. 
 

träna, träna, träna

Har inte hunnit blogga på senaste tiden eftersom jag har haft fullt upp! Eller har dansat varje dag denna veckan, typ 4 till 8-9 på kvällen. Så har kommit hem ganska sent ätit, duschat och sen sova. Men nu kanske ni undrar varför jag har tränat så mycket haha? Men igår åkte vi till Hylte med minibuss för att uppträda där! Vi åkte med två andra grupper som också. Vi kom till värsta hagen med kossor osv. Men vi fick dansa på gräs och vi skulle ner lite på marken men det gick bra. Alla dansade, sen åkte vi tillbaka till Halmstad för att se om vi kunde uppträda på någon folkfest. Men det fick vi inte haha, så vi åkte till danssalen och dansade med Elvir, Matti och några andra. Kom hem runt 9, åt och bara tog det lugnt.
 
Skulle sova länge idag eftersom jag inte har fått sova ut någonting typ, men vaknade 8 och kunde inte somna om.. Men idag ska jag tillbaka till danssalen, mitt andra hem typ! Ska dit 4, så ska vi dansa litt och sen vid 6 kommer alla andra grupper så ska vi göra en show tillsammans till öppethus på torsdag! 
 
Innan vi skulle åka till Hylte
 

beställt

Beställde dessa idag, wiiie! 1199:- på wassens.se :) Valde svarta eftersom jag tycker det är lättast att matcha + så har jag svart väska!
 

 


sick

Hej på er! Sitter i min soffa nu och kollar tv, mamma var precis hemma så vi åt lunch tillsammans. Är hemma idag, kunde inte svälja/knappt prata för jag hade så ont i halsen, den har typ svulnat upp och allt. Har tagit lite halstabletter och lavedon så mår lite bättre nu och får se om jag sticker till träning. Vi måste göra klart vår dans till lördag då vi ska uppträda! Ska fortsätta kolla tv nu, så vi hörs senare! 
 
Åh, vad jag saknar Australien! Men vi ska kanske dit om 1-2 år, yeeeey :D
 

RSS 2.0