mamma fixar



vinterlandskap





Fredag



bästa i mina öron just nu



Music is my escape

Såg nu att jag skrev fel på förra inlägget.. Jaja, ligger i sängen nu, har kollat en film och serie idag, även ätit "lite". Finns inget att berätta om idag, inte hänt något. Vi hörs mer imorgon! :)



Tuesday

Hej! Ska ha NO nu, sista lektionen yey. Efter skolan ska jag in till stan med Einnie lite snabbt, ska kolla en sak på h&m, äta och sen sticker vi och tränar. Vi hörs senare ;)



gymmet

Gymmade för första gången med Winnie innan. Riktigt kul! Kom hem för 1 timme sen typ, har ätit, duschat och ätit lite mer haha.. Ska även plugga lite ikväll och sen sova. 
Bild från gymmet.



torsdag

Hej! Ganska lugn dag endå, inte världens bästa direkt.. Började med att jag stog en halvtimme och kunde inte välja kläder, girl problems. Sen fick jag världens huvudvärk på matten och so:N så gjorde knappt något och sen när jag kom hem kom jag på att jag glömde mina nycklar på en bänk o skolan så fick gå tillbaka hela vägen. Har ätit, pluggat och kollar ph sen jag kom hem. Ska lägga mig tidigt idag så jag ens kommer upp ur sängen imorgon! 



mat♥

Heeeeej på er! Bloggar från datan nu som nstan aldrig händer. Skolan var väl som vanligt, alla läxor börjar komma osv. Efter skolan åkte jag och Felicia till lokalen, dansade inte så jätte mycket, åt mest och flummade runt. Kom hem vid halv 8 kanske åt lite mer, duschade, städade, pluggade, fixa lite med kläder (som kanske ska säljas) och så. Ska nog kolla pretty little liars eftersom det har kommit ut nytt avsnitt!!
Mamma kom med fruktsallad, så nu ska jag mysaaa
 

måndag imorgon

Var i kyrkan innan, inget speciellt med de. Ganska tråkigt, men måste ju.. Har inte gjort något alls mer idag, ska kollar någon film slappa och vila inför veckan. 



fina sommar outfits






rosa extas

Vindruvor, päron, jordgubbar & ananas


 

Fredag

Hej! Sitter och kollar tv med mamma nu. Tror jag ska sova snart är riktigt trött. Skola som vanligt idag, slutade 14.00 vilket är väldigt skönt! Gör de varje fredag resten av terminen. Stack till stan sen med mamsen haha och åkte sen till lokalen med Felicia. Tränade lite och så, åkte hem vid halv 7. Åt och har inte gjort något mer..
Har verkligen inga bilder, får ut och fota snart! 



dagen

Hej! Inget speciellt att berätta. Skolan börjar rulla på som vanligt nu. Var i stan med winnie efter skolan, åt lotus och lite så. Tog bussen hem sen, och har inte gjort så mycket mer. Ni vet nog vad jag gör nu, ni kan se inlägget under :)



Krabbelurer



nu: skolan



wops

Hej! Skriver från pappas iPad nu. Eftersom min mobil var med om en liten, liten händelse precis. Men dagen var som vanligt, hände inget speciellt. Men sista lektionen fick jag sprängande huvudvärk och ville bara hem och sova. Så sov i 2 timmar, tog en alvedon men det har inte gått över helt.. Får se hur de blir imorgon! Men ni får ha de bra :)
Bild från ig.

oboy

Om ni undrar över rubriken är de för jag dricker de nu. 
Iaf, igår efter jag kom hem gjorde jag nästa inget. Kollade på The Vow, sen någon film med mamma och pappa som sög, helt ärligt så var den inte bra haha. 
Måndag idag, alltid jobbigt att komma upp ur sängen.. Dagen var som vanligt och slutade lite tidigare. Stack hem, åt och ska snart till lokalen med Felicia. 
DANSADANSADANSA



då försöker vi igen

Öppnat bloggen igen och försöker igen haha. Har iallafall städat klart mitt rum och gjort fint, även ätit och lite så. Ska sticka till kyrkan sen och gå på gudstjänst, jättekul.. Men ni får ha de bra så hörs vi senare idag antagligen! 



ses om ett tag

Lämnar bloggen nu ett tag har inget att skriva om och ingen blogglust alls. Vi hörs om några veckor tror jag ;)

Winnie Teow gästbloggar

Hejsan alla Lovisas bloggläsare! Just nu sitter vi i bussen påväg hem till mig från dans lokalen. Vi har köpt med oss lite godis från hemmakväll så vi ska ba sitta och mysa lite.

Vet inte direkt vad jag ska skriva men tänkte att jag kunde göra ett blogginlägg när inte Lovisa gör det. 
Hoppas ni inlett det nya året med massa glädje och skratt! Titta gärna in in i min blogg; http://winnieteow.webblogg.se

Om ni vill se lite hur jag är som person så stämmer detta in på mig upp till 100% hahaha





RSS 2.0