latest days

Tänkte berätta lite vad jag har gjort de senaste dagarna! 
 
Tisdag då hade vi vanliga lektioner, fick sluta några minuter tidigare eftersom vi skulle vara servitriser på niornas bal. Var riktigt kul faktiskt! (Åt och dansade väldigt mycket haha) Vi var där till halv 1 ungefär och åkte sedan hem och la mig nästan direkt.
 
Onsdag och torsdag gjorde jag inget speciellt. Vanliga lektioner och har tränat lite ;)
Fredag var de ju sveriges nationaldag och det skulle vara upptädanden i stan trodde jag så åkte dit med Winnie men de va inget.. Så gick hem till henne och sen kom mamma, pappa och bror och hämtade mig för att äta på O´learys. En ny resturang i stan med mycket god mat!
 
Lördag städade vi heeela huset, ute och inne. Vi hade gäster senare på kvällen och det var riktigt kul faktiskt! Annars idag ska jag ta de lugnt och får se om jag hittar på något! Men nu ska jag ut och gå med milou i det fina vädret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0