studiedag

Hejsan! Har inte hunnut blogga ver helgen för jag har haft fullt upp. Började med träning i fredes och sen hem och tog de lugnt.
 
Lördag fixade vi mitt rum haha, det var det som var "big things". Jag har bytt rum med mamma och pappa. Jag är en sån person som måste göra om hela tiden och kan inte ha det likadant för länge. Men sen träffade jag Winnie och Lukas och vi va mest på västra stranden och cyklade runt lite i stan.
 
Söndag åt vi först brunch med familjen på svarta örnshuset för att fira mamma och pappas bröllopsdag. Sen träffade jag Julia och vi stack till arenan för att leta efter the fooo haha. Och vi trffade dom så de va riktigt naaajs! Sen kom Winnie och sen sov dom här. 
 
Idag ska jag med Winnie till stan snabbt och sen bara ta lugnt inför veckan. Bara 3 veckor till sommarlov och vädret börjar bli bättre! 
Bjuder på lite fina bilder ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ta fler bilder på hur rummet blev? :)

Svar: Mitt rum är väldigt stökigt just nu men så fort jag städat kan jag fixa de! :)
Lovisa Bauer

2014-05-27 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0